Sunday, January 25, 2009

Perasmian Pembukaan Blog - Ikut Suka Aku

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera, kepada pengunjung blog gue yg baru berusia 3 bulan, Post yang pertama di blog ini bertarikh 08/11/22 tulisan mengenai download album Metallica. Pada asalnya Blog ini di create hanya untuk menyimpan nota dan link yang beguna untuk rujukanku, link - link download Software percuma yang gue gunakan juga ku nak tempatkan di sini pada asalnya..
Di atas sebab keboringan yg melanda diri semal
am, gue telah menukar seeting blog ini dari Hidden ke Show Blog, Memilih Yes! untuk mendaftarkan blog ini di beberapa search engine utama, verify Google sitemap, daftar ke technorati.com dan Blogcatalog.com (user id Tawau)

Saya yakin dan percaya bahawa dalam dunia IT masa kini segalanya bergerak pantas dan maklumat pula bertambah berlipat ganda. Di harap dengan kewujudan Blog ini dapatlah kita bertukar dan berkongsi ilmu alam maya sesungguhnya saya masih baru lagi dalam dunia blog nie. untuk pengetahuan, Konsep yang sy pilih dalam menulis blog nie adalah I.S.A ( ikut Suka Aku). apa-apa jer histoy, about me, dan yang membuat jiwa saya kacau! memberontak! akan ku post di sini hidden/show. Blog ini juga di harap dapat merapatkan hubungan Ukhwah sesama kita. saya akan sentiasa menerima sesiapa sahaja yang hendak buat tukaran link dengan Blog ni. Sebuah TAG (CAKAR BELAKANG) akan ku cuba untuk menyelongkar isu-isu tutup mata di daerah tawau untuk sejagat. erm.. itu jak la... kan. segala teguran yang membina amat saya hargai untuk memajukan diri insan lemah mcm guenie. k la... Dengan kebesaran kalimah Bismillah hirahmani hirahim saya meRasmikan Blog http://ilmu-hitam.blogspot.com pada Hari ini Isnin, 26 Januari 2009 bersamaan 29 Muharam 1430 .


Aslan was here




Artikel Terkait



0 comments:

Post a Comment