Friday, January 9, 2009

Hentikan kebuasan Binatang Israel! Bagai Mana Hendak Membantu??

Bosan melihat kekejaman binatang israel kepada rakyat palestin yang di sebarkan dari pelabagai media. Kini ia buat aku rasa terpanggil untuk bersama MENGUTUK Binatang itu di blog gue. gue rasa semua org dah tahu Crita KEBIADABAN binatang ini Terhadap kaum Palestin.,, So tak perlu lah gue cerita d sini. Apa yang gue pikir ialah macam mana nak membantu muslimin dan muslimat yg teraniaya di sana.


meBoikot produk Amerika-Israel. dr email dan print out
- Gunakan kuasa beli untuk memboikot barangan pro amerika-israel.
-menyenaraikan semua produk amerika dalam satu newslater dan di edarkan kepada kawan sekerja dan sekampung. (nie gue upload .doc tu)
-klu tak dapay boikot semua barangan Pro israel,, mungkin 3 bendah di bawah dpt membantu.
Demi keamanan & kesejahteraan kemanusiaan sejagat bersatu kita BOIKOT 3 buat permulaan, 3 produk pilihan ( mari-boikot-colgate-coca-cola-starbucks) yang terbukti menyokong dan berkepentingan Yahudi dipilih sebagai produk yang akan diboikot bagi memberi fokus dan memudahkan kita mengukur keberkesanan kempen boikot produk penyokong dan berkepentingan Yahudi bagi menentangi keganasan dan peperangan.


mari HANTAR SMS BOIKOT
hanya type
"Hancur Israel BOIKOT Coca Cola! Hancur Israel BOIKOT Colgate! Hancur Israel BOIKOT Starbuck! Hancur Yahudi BOIKOT McDonald! Hancur Yahudi BOIKOT ROKOK!"
dan sebarkan.

Forward Email
Gue ada dapat email tentang perang di GAZA, kebiadaban & keganasan binatang yahudi dan me forwardnya kepada kengkawan yg lain. Biar mereka semngan utk memboikot Barangan ISrael.

Sembhayang Hajat.
Alhamdulillah, Jumaat bebaru nie, selepas solat jumaat di masjid Babul Khair(tawau). Jemaah bersama-sama Sembahyang hajat bagi memohon bantuan Allah melindungi rakyat Palestine yang tidak berdosa dari terus menjadi mangsa kekejaman Israel.

klick untuk lihat senarai barangan yang bersama membeli senjata untuk membunuh org islam
Aku Insan lemah,, AKu bukan panglima perang, aku bukan pakar Bom dan aku bukannya Staring Hindi. Mungkin anya dengan cara itu jer mampu utk ku lakukan, agar dpt membantu saudara-saudaraku yang sedang bermandi darah di gaza.
mungkin anda juga mampu lakukannya.. di rumah....

Artikel Terkait



0 comments:

Post a Comment