Sunday, December 7, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha 08 Dec 2008 / 09 Zulhijah 1429



...... setelah diperkenankan oleh Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja, Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja mengisytiharkan bahawa 1 Zulhijjah 1429 Hijrah ialah pada 29 November.
''Oleh yang demikian Hari Raya Aidiladha (10 Zulhijjah) bagi negeri-negeri di seluruh Malaysia ditetapkan pada Isnin, 8 Disember,'' ...

Salam, Eidul Adha buat pembaca atau pengunjung blog gue yang baru nie. Semoga Aidil Adha kali ini dapat menguatkan ikatan Ukhwah sesama kita dan mendekatkan diri Pada Yang ESA.
Masih tersirat di lipatan hatiku, Untuk mengorbankan lembu di raya Qurban. Semuanya bermula masa aku tamat pengajian 3 tahun yang lalu, ATUK gue yang hanya PEKERJA ESTATE, ia mampu untuk menunaikan ke lima-lima rukun Islam. huh! :-). Respect dekat atuk... Korang doakan la gue ek.. :-).
OK.. bebeh... Selamat Menyambut Aidil Adha, erm Tak salah kiranya GUe di kesempatan ini gue NAk Minta Maaf Zahir N Batin dengan kalian. Esok jangan lupa sembhayang raya di Masjid dan jangan lupa buat satu posting Untuk AIDIL adha di blog masing-masing.

*sok sembhyang di Masjid Al-Kauthar (masjid bandar Tawau)

Artikel Terkait



0 comments:

Post a Comment