Monday, August 3, 2009

asskarr TAWAU membelasah penduduk kampung



Gambar hiasan: Kursus Asas Tempur Tanpa Senjata siri 1/2008 di kem regimen Regimen 516 Tawau

nantikan hebohan untuk semua rakyat MALAYSIA. kegoblokkan Askar MALAYSIA yang Menyerang dan membelasah penduduk kampung airport lama TAWAU. berita ini cuba di sembunyikan dari mata penduduk tawau agar terus melakukan Kemudaratan kepada kampung2 lain..
Saya sedang mengumpul VIDEO dan Gambar pergaduhan tersebut. agak malang untuk dato liew yun fah kerana memory card yg di ambil beliau telah pun di salin.... dan di jejak tunggu... hebahan selanjutnya!!!! kem Askar tawau tak ada kerjaaa!! merosak orang2 TAWAU jak...



Artikel Terkait



4 comments:

friendly said...

biar betul ko ni bos ku.... kalo ada videonya ko kirim ngan aku.... biar kita hebahkan kat semua rakyat...

Maya said...

hebahkan dengan bukti bah aslan, kita ada undang2... Nanti digelar pula cuba sebarkan fitnahlah, cuba cari pasal lah... nantindak pasal2 kena ISA...

Tu jak komen aku...

Farock Bukan Nama Sebenar said...

OK... my prenz... :-) aku coba kumpul2 maklumat dr pddk kgairport lama.. huh!! ganas & sakit ati plak dengar .

aku X bleh Ulas banyak sgt sbb kes nie dlm siasatan Polis... ( nanti kena GERTAK plak ) ehheheeheh paam2 la kamu ya...
-utk dptkan yg lebih sahih!.. sila behubung dgn penduduk kg aiport lama...
5 lori.. yg serang

MUHAYATI BINTI HAJI ABDULLAH said...

serangan dari segi mcamana tu??..
kurang paham ni..

Post a Comment